IWAK KALI


Poro konco, opo kowe seneng maem nganggo lawuh iwak kali goreng ? Nek menurutku dibandingke iwak laut luwih gurih lan enak iwak  kali, digoreng thok rasane wis gurih, po neh olehe maem nganggo sambel, wih nendang banget rasane. Ambune barang ora amis banget, dadi aku luwih seneng masak utowo nggoreng iwak kali.

Ndilalah Jagoan ciliku kae ugo seneng iwak kali, seneng mancing nang kali karo kanca – kancane, maksute seneng nggaruh – nggaruhi wae  hehehehe, maklum isih cilik durung mudeng, ming seneng olehe  njegur nang kali cilik tur bening cedak omah.

Selain pancen enak di enggo lawuh maem,  nilai gizine ugo duwur ora kalah karo iwak laut. Nggoleke ugo luwih gampang tinggal nganggo seser utowo besek wae wis cukup.

Malah nang kuthoku iki, iwak kali saiki dadi kuliner idola. Ono sik ming di goreng thok trus di maem nganggo sambel bawang, di gawe pepes utowo di masak pedes model balado, menu tandingane biasane sayur asem – asem, utowo sayur lodeh kembang gedang.Kuliner ala ndeso sik maknyuuusss. Kuliner koyo iki saiki ugo dadi tren nang kutho monco.

maknyuussss !!!

Mungkin wong – wong wis podo bosen karo kuliner siap saji utowo  iwak pitik sik di gawe model Kentucky Fried Chicken. Sak liyane  wis bosen, menu sik model koyo kui ugo kurang apik kanggone awak. Pithik jaman saiki kakean obat, dadi gedene gede instan, opo – opo sik barang instan mesti kurang apik, contone pirang – pirang . Koyoto pejabat instan, pegawe instan, penyanyi instan lan sak liya liyane. Mesti poro konco luwih ngerti nek bab per-instanan koyo iki. Opo maneh nek wis  tau dadi anak kost, mesti apal lan kekancan kenthel  banget karo mie instan hehehe.

Mbalik neh nang iwak kali, poro konco  podo wis tau maem menu iwak kali durung, piye menurutmu ?

IKAN SUNGAI

Kawan, apakah kalian suka  makan pakai lauk ikan sungai yang digoreng ? Kalau menurutku dibandingkan dengan ikan laut, rasanya lebih gurih dan enak  ikan sungai, cuma di goreng saja sudah terasa gurih, apalagi makanya pakai  sambal, wih nendang banget rasanya. Baunya juga tidak seamis ikan laut, makanya aku lebih suka menggoreng atau memasak ikan sungai.

Kebetulan Jagoan kecilku juga sangat menyukai ikan sungai, seneng memancing ikan di sungai bersama kawan – kawanya, walaupun cuma ikut – ikutan saja hehehe, maklum masih kecil dan belum ngerti, cuma seneng mainan air di sungai kecil dan bening dekat rumah.

Selain enak buat dijadikan  lauk makan, nilai gizinya juga tinggi gak kalah sama ikan laut. Mencarinya juga lebih mudah, tinggal pakai seser atau besek saja sudah bisa.

Malah di kotaku sekarang menu ikan sungai jadi kuliner idola, ada yang cuma di goreng saja, makanya pakai sambal, di buat pepes atau dibuat sayur pedas balado. Menu tandinganya biasanya sayur asem – asem atau sayur lodeh bunga pisang muda.  Kuliner ala desa yang maknyussss. Kuliner seperti ini sekarang juga menjadi tren di kota – kota lainya.

Mungkin kebanyakan orang sudah bosen pada kuliner siap saji, atau daging ayam yang dibuat seperti Kentucky Fried Chicken. Selain sudah bosan, juga menu seperti itu tidak bagus untuk kesehatan tubuh. Karena ayam sekarang besar karena diberi obat – obatan, jadi besarnya besar instan. Apa – apa yang berbau instan memang kurang baik, contohnya banyak misalnya : pejabat instan, pegawai instan atau penyanyi instan dan lain – lain. Kawan – kawan semua pasti lebih tahu soal perinstanan ini. Apalagi yang pernah jadi anak kost pasti hapal dan berteman dekat dengan mie instan..hehehe.

Kembali ke ikan sungai, kawan pernahkah kalian makan ikan sungai bagaimana menurutmu ?

9 thoughts on “IWAK KALI

  1. asyiiiik .. akhire nulis nganggo boso Jowo mbak, keren deh😛

    aku ndhisik ra pati doyan iwak mbak, pas sih urip ning kampungku kono, dadi rasane durung tau mangan iwak kali, kerep mangan iwak yo jug nikah lan urip ning kene mbak😛

    potone marai ngiler !

    • Hihihi iyo Mbak El, ra ketang wagu tur kaku tak cobo nganggo boso Jowo….

      Rung tau nyobo maem iwak kali Mbak El ? Enak lho ! Suerrr ! Nek pas mulih ke tanah air nyoba wae Mbak, terutama iwak sik cilik2 iku !

      Ngiler berarti ada harapan untuk icip2 iwak kali..🙂

    • Iya Kang harus melestarikan boso Jowo nih, biar gak ilang..hehehe

      Bener banget tuh Kang ikan mujaer goreng garing pake sambel maemnya pake alas daun pisang yang di selonjorin. nasi liwet, tumis kangkung, tahu cina goreng…riungan di pinggir empang..whedeewwww ! maknyus # inget pas di Cianjur riuangan kayak gini di rumah serang sahabat.🙂

    • Besok yaaa, kalo Eka travelling ke Borobudur lagi…mampir dong…25 km ke arah barat dari situ sampe kampungku…🙂

      Tapi maemnya cuma pake sambellll !!! Hehehehe

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s