MEPE PARI


Minggu awan wingi kebeneran panase pol, aku njuk kelingan duwe pari sik kudu di pepe ben garing lan kudu siap di giling. Aku njaluk tulung tanggaku kon ngrewangi mepe pari iki, soale nek aku dewe ora sanggup, kejobo aku ora tahan panase sengenge ugo parine lumayan akeh, menowo ora di di rewangi wong liyo, waduh, aku ora iso mbayangke rekasane aku .

Eh ujug – ujug aku kok kelingan jaman ciliku biyen, senajan aku urip nang kutho, tapi simbahku duwe sawah sing lumayan ombo, dadi parine yo akeh, nek mongso ketigo koyo ngene wis mesti yo mepe pari. Tapi sing marake aku kelingan ki ngene, biyen aku karo adi – adiku oleh tugas mepe pari , melu nggelar kepangng, nyuntek gabah lan nunggoni pari ben ojo di pangan pitik, dadi sedino deg ming nunggoni pari nang latar ngarep omah. Jane aku rasane sengit banget oleh tugas iki, tapi piye maneh, simbahku galak dadi yo wislah manut ora ketang karo prengat – prengut.:(

Tapi basan aku wis dadi wong tuwo iki, nembe sadar pentinge duwe pari dewe lan rekasane ngelabuhi sawah tekan panen. mepe, lan dadi beras, Bener kandane wong tuwo nek wis duwe beras ki ayem rasane, perkoro iso tuku lawuh opo ora di pikir keri sik penting duwe beras. Opo maneh jaman saiki beras regane larang banget. Jare negoro gemah ripah loh jinawi tapi kasunyatane beras wae kudu impor seko negoro monco. Dadi regane beras larang.Krungu – krungu beras program RASKIN kae yo beras impor, walah tambah miris tenan yoo.

Poro konco, opo kowe duwe pengalaman mepe pari ? crito ‘o yoo.. ๐Ÿ™‚

MENJEMUR PADI

Minggu siang kemarin kebetulan matahari bersinar cukup terik, aku jadi ingat ada beberapa karung padi yang harus di jemur dan siap untuk di giling ke penggilingan padi. Aku minta bantuan tetangga untuk membantu aku menjemur padi, karena aku tidak sanggup untuk menjemur sendirian selain aku tidak tahan dengan sinar matahari juga padinya lumayan banyak, wah aku gak bisa membayangkan susahnya aku, bila gak di bantu mereka.

Eh tiba – tiba aku teringat dengan masa kecilku, meskipun aku tinggal di kota tapi neneku mempunyai sawah yang cukup luas, jadi panen padinya juga lumayan banyak. Aku dan adik – adiku bertugas untuk menjemur padi dari menggelar alas, menuang gabah padi, juga menunggui padi agar tidak di makan ayam. Jadi sehari penuh aku dan adik – adiku menunggui padi yang di jemur di halaman depan rumah. Sebenarnya aku kurang suka dengan tugas ini, tapi apa daya Neneku galak banget, jadinya ya udah jalani aja , meski dengan muka cemberut.:(

Tetapi setelah aku jadi orang tua baru sadar akan arti pentingnya punya padi sendiri, susahnya menggarap sawah, menjemur, menggiling sampai jadi beras. Benar kata orang tua bahwa kalau sudah punya beras itu sudah hati jadi tenang, perkara bisa beli lauk apa tidak bisa dipikir belakangan. Apalagi jaman sekarang harga beras semakin mahal. Katanya negara yang gemah ripah loh jinawi, tapi kenyataanyaย  beras masih imporย  dari negara lain. Dengar – dengar beras program RASKIN itu juga beras impor, miris banget yaa.

Kawan pernahkah kalian punya pengalaman menjemur padi ? Cerita yaa.. ๐Ÿ™‚

Iklan

20 pemikiran pada “MEPE PARI

  1. haha gaul amat mepe pari segala
    aku juga suka kalo pas pulang kampung
    tapi abis itu gatel gatel, hehe…

    *jadi inget kalo dulu punya program bikin jurnal basa jawa minimal sebulan sekali
    hadeeeuh…

  2. aku ndok cilek ngasi sma glebekan ning sawah. paling rekoso nen panen pari. mepe pari gudakan karo srengege soale panenne pas mongso udan. parine bapakku akeh tenan. he he bareng gede aku rak pengen dadi tani. dadi iku tinggal kenangan.

    aku syukur lahir soko bapak tani, soale ndadekno aku wong sing sabar lan nrimonan.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s