PEYEK


Peyek yo peyek nanging ojo di remet – remet…

Ngenyek yo ngenyek nanging ojo banget – banget

kriuk...kriuk...kriuk..!

kriuk…kriuk…kriuk..!

Kui mau jenenge parikan, utowo pantun nek bahasa Indonesiane, artine, menghina ya menghina, tapi jangan kebangeten…

Nanging nek aku yo emoh, dadi wong sik di enyek opo maneh dadi wong sik tukang  ngenyek wong liyo, kejobo marake loro ati ugo nambah dosa, durung maneh mengko dewe ora ngerti bakal duwe lelakon opo, urip nang alam dunya iki. Jebul – jebul mengko malah awak dewe sik nglakoni opo sik di enyek e nang wong liya, mbuh kui jenenge karma opo timbal balik seko omongane dewe, sik jelas jaman saiki, tak rasake jenenge timbal balik kuwi cepet banget tekane. Durung suwe olehe ngunek e wong liyo, paribasane cangkeme durung mingkem, wis nemahi nandang opo sik pernah di uneke nang liya.

Mulo aku sok wedi nek ono kedadean sik ora apik nang wong liyo, melu – melu  ngguyu opo nyoraki, keplok ora tombok, mending dijupuk opo hikmah e. Sopo ngerti nang wektu liyo dewe nemahi dewe kedadean koyo ngono. Dadi sedulur blogger, urip samadyo wae, ora sah ndangak, kerep – kerepo tumungkul…madep marep  mantep nyuwun karo Gusti Allah mugo – mugo di adohke seko goda lan coba. Dening kok  oleh ganjaran coba lan goda, di paringi kuat, sabar lan sedelo wae.

Tapi, omong duwe omong, poro konco seneng ora karo cemilan peyek yo, kui cemilan favorit e keluargaku, sering aku gawe dewe nang omah, hasile yo lumayan si, nyatane mesti entek cepet, cemal – cemil karo nonton tivi ora kroso. Opo maneh bojoku kae, wis senenge jiaan pooll ! Opo mergo sik gawe aku yooo ? Yo mbuhlah ! 🙂    # diuncale toples kaleng ! :p

Buat yang roaming :

REMPEYEK

Rempeyek, ya rempeyek tapi jangan di remas – remas

Menghina – ya menghina tapi jangan kebangetan  ( kok gak nyambung ya pantunya hahaha)

Itu tadi namanya pantun, kalo dalam bahasa Indonesia artinya ya seperti tertulis di atas itu 🙂

Tapi aku gak mau jadi hinaan orang apalagi suka menghina orang, selain menyakitkan hati juga menambah dosa, belum lagi kita gak bakalan tau apa yang akan terjadi di masa yang akan datang dalam hidup di dunia ini. Malah ternyata nantib kita sendiri  yang mendapat hinaan dan celaan seperti yang pernah kita lakukan ke orang lain. Gak tau itu namanya karma atau sebab akibat. Yang jelas jaman sekarang itu cepat banget balasanya, ibaratnya mulut belum berhenti bicara, balasan itu sudah datang seperti apa yang pernah kita hinakan ke orang lain.

Maka aku takut jika ada kejadian yang gak mengenakan menimpa orang lain, ikut mentertawakan, menyoraki, tepuk tangan gak modal. Siapa tau di lain waktu kita sendiri juga mengalami hal yang sama. Jadi sahabat blogger, hidup itu bersahaja saja, jangan melihat keatas, sering – seringlah menunduk, menghadap mantap  dan mengharap meminta kepada Allah untuk di jauhkan dari segala goda dan coba. Kalaupun di beri cobaan kita diberi kekuatan dan kesabaran, dan di beri coba yang sebentar saja.

Tapi ngomong – ngomong, sahabat blogger pada suka gak sih sama cemilan rempeyek ini ? Ini cemilan favorite keluargaku, seringnya aku bikin sendiri di rumah, hasilnya lumayan juga si, nyatanya selalu cepat habis, cemal – cemil di depan tivi tidak terasa. Apalagi suamiku tuuh seneng banget, apa karena yang bikin aku ya ? Ga tau deh ! 🙂     # dilempar toples kaleng ! :p

Iklan

40 pemikiran pada “PEYEK

  1. Ning daerahku, sing diarani peyek kuwi sing bahan dasare kacang2an (termasuk kedelai).
    Tapi nek ning liya panggonan, ono peyek sing bahane iwak. Mulane ono lagu Iwak Peyek.
    Ning ndesaku dewe wong2 (termasuk ibukku) nek ngarani malah “lempeyek”.
    Ono maneh sejenis peyek, arane “tumpi”. Sing iki nganggo “kucai”.
    Paling ora seneng peyek sing kacange glondongan. Biasane atos banget…

  2. Neng daerah q seng di arani peyek kie seng soko delei mba lies seng soko kacang brol (kacang tanah) nggunu wi jenenge cengereng 🙂 🙂

  3. Mbak Lies, hari ini aku bikin pecel di rumah. Peyek ini teman paling cocok untuk menikmati pecel, sekalipun boleh beli dan gak bikin sendiri 🙂

    • Aaaahhhh cocok banget itu Mbak…kayak maem pecel Madiun yaa….beli ato bikin sendiri yg penting kriuuuuukkkk ! 🙂

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s