Instan = Ora sabar


minjem :google

minjem :google

Yen tak rasa – rasake, soyo suwe aku kok dadi wong ora sabaran yo, contone koyo cuplikan smsku nang Bapake bocah ing ngisor iki :

aku : Pak, pethuk aku  yo, udan deres je

bapak : yo

Limang menit tekane sepuluh menit Bapake bocah ora teko – teko, mongko bledhege ngampar – ngampar. Aku nulis sms maneh :

aku : Pak cepetan !

Raono balesan, ora sabar langsung nilpon, ora di angkat !! Huh !  # kesuh lan esmosi dadi siji

Padahal menit sebanjure, ora nganggo rasa dosa Bapake wes pasang esem manis, methuk bojone sik paling di tresnani iki.

Saksuwene nang ndalan, aku dadi mikir, kok dadi ngene aku yoooo ? Ojo – ojo iki mergane kakean nganggo teknologi canggih : HP ! Aku dadi kelingan, kaya – kayane mbiyen sakdurunge ono hape, yen nunggu opo janjian karo wong, opo maneh nunggu pacar, laahhh  sabare pol ! 🙂 Ngenteni karo nglaras rasa lan nglaras mata, tekan wong sik di karepke teko, nanging saiki lagi nunggu sak menit wae wes sibuk sms opo tilpun.

Kui agi masalah hape, durung, aku nek nang kantor nggarap gawean, wes kulino opo – opo serba praktis lan cepet, nek ana wong lenda – lendu, langsung  emosine murup. Nunggu balesan email ora sronto, selak di oyak gawean liyane,  langsung YM, lansung BBM an, SMS kurang – kurange tilpun …Email e endiiiii ?  # padahal kan jaringan koneksi ugo pengaruh rak an ? hiii sadar 🙂

Aku dadi cubriyo, ojo – ojo pancen teknologi canggih sik serba cepet lan instan kui ngrubah gaya urip e wong sak dunya. Marai wong ora sabaran lan cepet stress. Lha piye, jaman saiki opo – opo kan cepet banget, arep nulis surat ? Kirim gambar ? Ngobrol ? Motret ? Srawung karo wong sak jagad ? Kabeh cepet dadi kasunyatan  !

Trus ana maneh sik marai aku yo ora sabar bab blonjo, kulino blonjo  opo sik di butuhke njupuk dewe, antri nang kasir mung sdilit, mergo kasir e pirang – pirang.  Nek kepekso blonjo nang pasar utowo toko tradisional rasane kok gemes dewe, mergo rumangsaku kok lemot banget. Yen dipikir kan yo malah penak sik cara tradisional to, iso tambah srawungan , basa – basi karo pembeli liyane, iso ngenyang rego. Tapi yo kuwilah, mergane opo – opo instan, aku dadi katut arus, dadi wong sik ora sabar.

Saiki duwe impen dadi wong terkenal ugo wes di sediake wadahe, nang tivi pirang – pirang audisi dadi penyanyi, dadi artis, dadi pelawak lan sakpanunggalane.

Nek dadi penulis instan ? Yo ana wadahe ugo yaiku  ngeblog ! Koyo aku iki  hehehehe

Konco blogger, mestine pancen dewe kabeh iki kudu iso nyikapi  jaman kemajuan sik serba cepet iki, ora mungkin dewe ngelawan arus,  jaman wis maju nanging  nek awak dewe tetep kuno lan ora ngerti teknologi. Wagu ah !

Khusus buat yang roaming :

Instan = Tidak Sabar

Kalau kurasa – rasakan, semakin lama, aku kok jadi orang yang gak sabaran ya, contohnya seperti cuplikan smsku ke Bapaknya anak – anak di bawah ini :

Aku : Pak, jemput aku ya, hujan deres nih

Bapak : Ya

Lima menit sampe sepuluh menit Bapaknya gak datang – datang, padahal kilat sudah menyambar nyambar . Aku nulis sms lagi :

Aku : Pak cepetan !

Gak ada balasan ! Gak sabar langsung telpon, gak diangkat ! Huh ! # marah dan esmosi jadi satu !

Padahal menit berikutnya, tanpa rasa berdosa Bapaknya udah pasang senyum manis, jemput istri tercintahnya ini.

Selama di jalan, aku jadi mikir, kok jadi kayak gini aku ya ? Jangan – jangan ini karena kebanyakan menggunakan teknologi canggih : HP ! Aku jadi ingat jaman dulu, kayaknya dulu sebelum ada HP, kalo nunggu atau janjian sama orang apalagi nunggu pacar, laahh sabar banget ! Menunggu dengan sabar sambil cuci mata, sampai orangnya datang, tapi sekarang ? menunggu satu menit saja sudah sibuk sms dan telpon.

Itu lagi masalah HP, belum kalo di kantor mengerjakan tugas, sudah terbiasa apa -apa serba praktis dan cepat, kalo ada orang lelet, langsung emosinya menyala. Menunggu balesan email gak sabaran, di kejar tugas berikutnya, langsung YM an, BBM an, SMS an, kurang – kurangnya telpon…Emailnya manaaaa ?  # padahal jaringan koneksi  berpengaruh juga, kan, hiii sadar 🙂

Aku jadi curiga, jangan – jangan teknologi canggih yang serba cepat dan instan ini, merubah gaya hidup orang seluruh dunia. Membuat orang tidak sabaran dan cepet stress. Mau bagaimana lagi, jaman sekarang kan serba cepet banget, mau nulis surat ? Kirim gambar ? Ngobrol ? Motret ? Berteman dengan orang seluruh dunia ? Dalam sekejap menjadi kenyataan !

Trus, ada lagi yang bikin aku tidak sabar yaitu masalah belanja, terbiasa belanja di pasar swalayan, antri di kasir cuma sebentar karena kasir yang buka banyak. Kalo terpaksa belanja di pasar atau toko tradisional, rasanya kok gemes sendiri, karena persaanku kok lemot banget pelayananya. Kalo di pikir kan malah enak bisa kenalan dengan pembeli lainya sementara menunggu di layani, bisa basa – basi, bisa menawar harga juga. Tapi ya itulah karena semuanya serba instan, jadi aku ikut arus, jadi orang yang tidak sabar.

Sekarang punya mimpi jadi orang terkenal sudah di sediakan wadahnya, di televisi banyak audisi untuk menjadi penyanyi, menjadi artis, menjadi pelawak dan lain sebagainya.

Kalo jadi penulis instan ? Ya ada wadahnya juga, yaitu ngeblog !  Kayak aku ini…hehehe

Sahabat blogger, memang kita semua harus bisa menyikapi dengan baik adanya jaman kemajuan yang serba cepat ini, karena tak mungkin kita melawan arus, jaman sudah maju tapi kalo kita tetap ketinggalan dan gagap teknologi. Gak keren ah ! 🙂

Iklan

38 pemikiran pada “Instan = Ora sabar

  1. apa kabar mbak lies..hm lama nggak berkunjung maaf yah mbak..dah jarang bisa full bw, sekenanya aja ..ini hari ini lagi cuti dirumah nungguin si kecil main emaknya bisa online Bw….wah mbak lies ini dari jawa yah..hehehe asli setiap mbaca postingan basa jawa mak nyess..hehehe
    🙂

    • heuuuuuu…peluk Mamanya Kinannnnn, ketjup pipi kanan kiri..:) !!! Kangen beuuddd….samaaaa aku juga bw nya sekenanya nyuri2 jam kerja hehehe…dalem ati sih pingin bisa nyapa semuanya..tp kdg2 masih ada saja yang terlewatkan..hiikksss !

      Iya Mbak aku Jawa asli seasli aslinya…cesss ya Mbak…tapi roaming gak ? hahaha

  2. Beuuhh..ngga sabaraaan ternyata dirimu yaaah…??? hehehe
    Teteh mah sudah lumayan eling.maklum deket2 ke angka 5 hehehe.
    duluuuu..::??? hhhmmmm begitulah….begitulah..:D

  3. Kok kesusu ki arep ngopo to ?? mbok sing sabar sithik to mbakyu… 😆
    Yen dikon cepet… malah kangmase bakal ngebut lan srudak sruduk lho…
    – aku yo lelet yen tugas jemput… *ngaku*.. hehehe… 🙄

  4. mbak,sakniki kulo ngeh merasa mboten sabaran,, pengen ndang cepet mawon,,,
    opo maneg masalah perjalanan, biyen sakdurunge duwe sepeda motor mesti nag endi-endi numpak sepeda ontel leg gk ngunu melaku, saiki alah kesuwen wes, akhire lebih seneng nitih motor,,,

  5. saya lagi belajar bersabar mbak Lies,,,, tapi susah juga kalo urusan menunggu saya masih belum bisa bersabar.. hampir sama “sms gak di balas langsung telpon” hehe

      • iya mbak Lies…..

        sering saya melihat antrian panjang di BRI, tak sedikit orang yg ninggalin antrianya termasuk saya juga di dalamnya hehe… intinya sama bae gak sabar menunggu hehe

      • iya mbak Lis…. saya sering juga memperhatikan orang orang yg mo naik angkutan umum, hampir bisa di pastikan pasti bertanya ke sopirnya “ngetem teu ?”..

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s